Saturday, June 4, 2011

seminggu..

so far ok..
kelas lom de ponteng lagi,,hehe
sem ni kene wat event, n aku offerkan diri untuk jawatan biro publisiti..

awal2 dh ade aje yg wat aku hangin,,
pasal grup assignment la..
aku tak grup dgn mereka2 yg penah segrup ngan aku,.
saje tuka angin *sebab sebenar bia aku je la yg tau,,hehehe

harini g jusco ngan sha *my roommate in this house..
*iklan sebentar* yeahh,,dpt rumah sudah..
di saat ngah sbok2 cari umah,tuan rumah a.k.a auntie bagaikan turun dari langit lalu offer rumah sewa..
leh tahan la rumah ni,,de 2 mesin basuh,de dapur,n most important, ade tv,,
dpt tgk nora elena,,heehhehe..
on9 kt umah sewa ni pon best,coz line laju,,
takde la aku nk tensyen2 pasal line cm kt kolej dulu..

ok,back to g jusco tu..
nk tgk wayang,dh lame tak tgk,,hehe
mule2 plan nk tgk karak, tapi mase timing tak best
lalu ktorg decide tgk x-men first class,,
awesome dowh cite tu..
kagum ngan friendship between normal human n mutant tu..

after that,beli barang sikit,,
then gerak balik
tu je,,

okbai!

p/s: taktau nk update ape sebnanye,tapi kesian kt blog,so bantai je la update ni,,hehe

No comments:

Post a Comment