Thursday, February 9, 2012

best day ever..=)

Assalamualaikum
dengan lafaz Bismillah

Alhamdulillah, ade sikit mase nak update blog ni..
isnin lepas ngedate lagi..hihi..
date sempena birthday la kot..ntah..haha..
birthday aku tak meriah pon..sama seperti yang lepas2,tak sambot pon..hihi
sabtu birthday aku tu, aku just dok umah je..tinggal berdua ngan adik aku si kamel tu..
yang lain g balik muo,ade kenduri akikah..
aku malas nak pegi, penat laaa..nak balas dendam bangun tido lambat..hahaha
heaven dohhh bangun tido kol 12 tengahari..kahkahkah..buruk perangaikan..
so, haritu aku habiskan masa ngan ngadap laptop balas wish2 birthday dari peminat2 aku..bhahahhahhaha

isnin tu pulak, dating ngan encik buah hati kesayangan..
bukan berdua, tapi ber6..lagi ramai lagi meriah kan..
actually kan, frankly said la..aku berangan la die wat surprise ke kan..
ade kek, then tiup2 lilin, orang nyanyi2 lagu birthday, makan2..wahhhh bestnyeee...
berangan je la mampu..huhu..
takde takpe..dah biase tak sambut birthday dari kecik..
paling2 pun abah ajak g mkn kepsi..alhamdulillah..

back to the story, hari tu ktorg pegi tgk wayang
ajak tgk cite azura, die tanak pulak..katenye tak brape minat cite2 melayu..
bajet btol..hahhaha..so, layan cite chronicle *ntah btol tak eja tu..haha
b4 tgk wayang tu, mencekik jap..after that, pegi popular jap..
belikan die lawak kampus..hehehe..tak senang hati aku selagi tak beli buku tu tau..haha

then pegi tgk wayang..
lepas tgk wayang, mingle2 around dlm cs jap..
then beli eskim,cekik eskim..
then taktau nak g mane lagi..so aku bagi cadangan pegi danga bay..
bukan ape, aku nak bergambar kt situ je..ade kapal2,cantik tau..

lepas cekik eskim, ktorg bergerak la ke danga bay..
sampai sane jalan2 tak berape nak berjalan sgt la..hahahaha
amek2 gambo..then naik basikal family size..
ktorg ber6 naik basikal..terase comel dohh..
naik basikal 6 org, kayuh 4 orang je..haha
penat doh ngayuh..lenguh kaki i tau..huhu

lepas berbasikal, main kete langgo2 lak dekat situ..
aku taktau name game tu ape,bantai panggil kete langgo2 je la..
sumpah aku teringin nak main game tu,dapat gak akhirnye..
aku pon tak penah tau ade game tu kat situ..haritu la baru tau..noob..hahha
syok gile wehh main game tu.. yang tak best ade certain time tu aku jadi mangse langgar dorg..
seronok ajee dak bertige tu hentam aku sorang kan..
terpelanting2 aku tau..seb baik tak tercampak dari kete tu..ahahhaha
lepas dari main game tu, aku bersemangat nak blaja bawak kete *tak memasal..hahaha
macam la dekat jalan raye nnti leh bawak kete bantai langgar2 orang kan..ahahha

then gerak pegi makan and hantar one of our friend balik..
pastu kan pastu kan, kite dapat hadiah dari SPH itewwww...ihik2
ala,hadiah biase2 je, yang penting ikhlas dari hati die..
dapat gak surat cinta yang aku cadangkan tu..
die nak tgk tulisan aku, so aku cadangkan la ktorg tukar2 surat cinte..hihihi..

okla taktau nak menaip ape lagi haa..
jom tgk gamba2 lak nak? tanak pon korang tgk jugak,sebab aku dah upload..hahahah
owhh,btw thanx for the day sayang..thanx gak to mugem,pian,kak wawa,abg ijam kerana telah menceriakan hari saye..ngehngehngeh

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

HAAAAAAAAAA...takde gamba pongggg..
takjadi upload, line tenet slow gile babengsss...sakit hati aku..huh!
nak tgk gak,tgk kt fb den yo..

babai..

No comments:

Post a Comment