Saturday, February 4, 2012

hari ini hari saya

assalamualaikum semua..
peh peh pehhhh,lame lak aii tak update blog ni..
alolololo cian mushuk2 blog i ni ye..
bukan ape,bz la..bz ngan kuiz,test, aiseyman a.k.a assignment,bz bercinta lagi..hahahaha
tapi more to malas actually..hehehe

happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to me myself
happy birthday to me... *nyanyi ikot nada usop whellcar..hahaha

ye,harini hari jadi saya..maka dengan ini bertambah la umur saya..hihi
alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas di bumi ini..terima kasih Ya Allah
terima kasih gak kepada hotlink sebab bagi free call
satu hari pon satu hari la dari tak dapat langsung kan..
dapat gak la bergayut ngan SPH..hihi

pagi2 bute bergayut ngan SPH..
die wish happy birthday, thank you sayang..
ikutkan kiteorang nak dating esok, then die cakap isnin pulak..
at first aku merajuk..aku banyak diam je..
diam bukan sebab marah, tapi sebab...*bace kt surat nnti ye dear hahahaha
lepas tu sempat gak aku buli die..hahahaha
aku suruh die kire 1 sampai 100, then suruh kire in english lak
lepas tu aku suruh die nyanyi lagu birthday lak
also in malay and english..hahaha
die pon layankan je perangai aku..kehkehkeh..


alhamdulillah harini ok2 je even im alone kt rumah ni
i mean tak la sedih mcm last year
yang tau bagus la,yang taktau buat2 tau je la ye
malas nak cite lagi, kang tak memasal gua leleh kang..huhu

oklah..itu je nak cite..
nak tulis love letter untuk my SPH..
katenye tak penah tengok tulisan aku..

babai..

No comments:

Post a Comment