Thursday, November 15, 2012

Tamat sudah diploma

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah result semester akhir dah keluar and aku bersyukur  dengan result aku..
result keluar 9/11 haritu, la ni baru nak update dekat blog kan..baguih punye perangai hang zira..kehkeh
for this sem, ramai gak yang dapat DL untuk praktikal, tapi rezeki tak menyebelahi aku..
even aku tak dapat DL, tapi aku bersyukur.. Alhamdulillah gpa dan cgpa aku maintain 3pointer
ok la tu, sesuai dengan keupayaan aku ni..
aku tau la kenapa aku tak dapat DL untuk praktikal kali ni..
first sebab masa praktikal, boleh dikatakan banyak gak la kerja yg dalam job scope tu aku takde buat..
contoh macam taip-taip surat, handle meeting, take minute of meeting..
lagi satu, time aku present haritu, tak macam gagap-gagap lak kan..hahahaha..
ahh biarlah..bende dah lepas pon kan..
so, sekarang fokus pada kerja je..
sambung belajar? rase tak sambung kot..nak kerja kumpul harta je sekarang ni..hehe

okla..sampai sini je..

adios amigos

No comments:

Post a Comment