Tuesday, May 1, 2012

result sem 5

Assalamualaikum..

huh, agak lame jugak la tak menghupdate blog ni..
ok takyah buang mase..
post kali ni about my result..

alhamdulillah syukur aku lulus semua paper..
result actually keluar 27hb, tapi aku check 29hb..hehehe..
takot la nak check awal-awal..orang lain risau aku wat rilek je..macam takde ape..haha

aku risau gile kalau tak pass paper account..yela, aku ni memang tak suke bab kire2 ni..
aku tgk dekat twitter, ramai yang pass account..then dak2 ni pon yakinkan yang aku sure pass punye..
so, dah tak berape nak risau sangat la..
tapi sehari before aku check result, aku dok usha2 twitter, ade lak yang sangkut paper law..
pergghhhhh, bertambah tambah cuak aku wehh..dah la time final aku jawab entah ape ape..

29 malam tu baru la aku check result aku..
ape lagi, cuak gile la..orang lain dah senang lenang hepi2 huha2, aku baru nak menggelabah..hahaha
dengan lafaz bismillah aku bukak email..
ALHAMDULILLAH..lulus..

even pointer tak tinggi mane pon, but it still 3.0 above..
and result sem ni, takde C weh..
bukan nak bangge, tapi aku tau tahap iq aku macam mane and aku tau aku tak buat dengan baik time final
aku memang target salah satu subjek dapat C tapi syukur takde..
lagipun dari aku part 1 sampai part 4, C tu sentiasa ade dalam result aku..
sem 5 ni bile takde C, rase weird + pelik + syukur ahhh semua lah..
alhamdulillah Allah dengar doa aku..hari2 lepas solat aku doa, mintak dapat result baik..
tak dapat DL pon takpe, janji lulus semua..

point yang cube nak disampaikan adelah aku lulus semua..tu je..tapi ter merapu lak..hihi
haa, lepas ni tinggal praktikal, then grad..
tak sabar nak grad, then nak kerja, bagi duit dekat ibu and abah
nak tolong kurangkan beban abah bayar bil itu bil ini..=)

No comments:

Post a Comment