Tuesday, July 24, 2012

quick update

assalamualaikum..

pehh, kemain lame seh tak update blog ni..macam biase la, penyakit 'M"..kehkeh
tapi sekarang dah ade alasan logik..tak sempat..yes, tak sempat..
yela, skrg kan aku tengah praktikal..balik keje, makan, mandi, then tido..tgk tv pon jarang dah skrg ni
on9 twitter boleh pulak? ohh itu on9 gune fon la..
nak update blog tak syok la pakai fon kan..eh boleh ke update blog pakai fon? entahhhhh...

ok, let's start..yup, quick update..sebab malas nak cerita panjang lebar..hahahha
1st, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK..*bukan al-murtabak ye..kehkeh
2nd, praktikal ok-ok je..keje tak banyak..kadang-kadang sampai risau taktau nak tulis ape dlm log book..kalau ade keje pon, keje yang same je la..haish -.-'  the best part, aku sudah dipantau..yeayyyy..so takde la risau bile lec nak datang..kehkehkeh..even dah pantau pon still risau..sebab banyak tak cover job scope..duhhh
3rd, rindu awangku itew..ehhh? ahhh lantak la..nak update pasai ni gak..ok, macam biase la..hari-hari rindu..kikikiki..setiap jumaat petang die akan call aku..sabtu ahad pon die akan call..itu pon kalau ade mase free..setakat ni free je die aku tgk..ngeee...dapat cakap kejap pon jadila..oh ye, die pon ade tulis surat dekat aku..siap pos ekspress lagi weh..very the oldschool kan..tehehehe..hope raye ni awang dapat cuti..nak jumpe awanggggg...wuuu...

okla..tu je..bye..name pon quick kan..kahkah

No comments:

Post a Comment