Sunday, October 14, 2012

im not a student anymore..yeayyy

assalamualaikum..

fuh fuhh fuhhhh...hamboiii berabuk betei blog den ni haa..ok dah bersih sikit dah.. =)
lama seh tak update..macam biasa lah penyakit ape? penyakit M..hihi

ok, secara rasminya aku dah tamat praktikal dan tamat belajar..rasmi ke? bantai je la..
and now, just tunggu konvo next year..tak pasti la konvo hujung bulan 5 or bulan 10..
so, dah habis belajar ni ape aku buat? hey hey, ingat aku duduk rumah perabih beras keeee
seminggu lepas habis praktikal tu ye la aku dok umah, but now aku dah kerja..
ala, kerja biase je..keje dekat ejen BSN..the best part, depan rumah je woi..
terrrrrrrrsangat lah dekat ok..so time rehat pon balik rumah..jimat wang..ngeee
so, kerja aku sangat senang..handle kalau orang nak bayar bil api, air, tm, astro, dll
kire aku key in transaction la..and aku kene update gak buku akaun..
nasib baik la tak complicated macam aku belajar akaun dulu..
takde nye nak kene debit kredit, sfp bagai..hehehe..just tolak tambah je..simple right?
actually kerja aku ni banyak melangok tak buat kerja..yela, bukan ramai sangat pon orang nak bayar bil
so, bile takde kerja, aku dok ngadap lappy je la...on9 fb, on9 twitter, donlod movie (wifi free la katekan)..
sangat makan gaji buta kan..hahahaha..
tak pasti la berapa lama nak kerja sini..sampai dapat offer kerja government maybe..hmm..

ok la..rasenye ni je..ade lagi nak cerita, tapi new entry la kan..hehehe

No comments:

Post a Comment